even in Nederland - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu even in Nederland - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

even in Nederland

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

09 Januari 2009 | Nederland, Maassluis

9 januari was ik op weg naar Nederland.
Juist die ochtend was er sneeuw gevallen in Qingdao en was de auto weg afgesloten. De weg was echt heel slecht en overal zag ik auto's tegen elkaar staan of tegen een boom of een paal staan.
Met veeel moeite was ik net op tijd op het vleigveld en ik kon direct in stappen naar Beijing.
In Beijing ging het gelukkig allemaal wat rustiger en was de aansluiten prima.
In Nederland was het ook koud en werd er vol op geschaatst.
Maandag 12 januari naar de Tandarts voor mijn implantaten. Ik was erg nerveus maar het was binnen een uur geberut.
een wortel eruit en 2 pinnen erin.
Die zelfde dag voelde ik me zielig en naar maar na een nacht goed slapen viel het allemaal heel erg mee. Ik heb nog wat boodschappen gedaan dingen geregeld waar we eerst niet aan toe zijn gekomen.
En woensdag weer terug naar Qingdao.
Achter af viel het allemaal erg mee.
De terug reis liep bijna voorspoedig op de aansluiting van Beijing naar Qingdao.
Het vleigtuig was stuk en we meosten wachten tot het gerepareerd was.
Alle koffers er weer uit.
Dat was geen goed teken maar na 2 uur ging alles er weer in en konden we vertrekken.
Dus toch nog een goede thuis komst.

  • 26 Januari 2009 - 08:52

    Femmy(zilveren Knot):

    Dat was wat daar in China! Zou je toch niet verwachten daar....?
    Gelukkig dat het je is meegevallen Helene. Ik heb er langer last van gehad. De nacht erna veel pijn! Maar het scheelt natuurlijk wel wat er verder aan je kaak gebeuren moet. Bij mij moest er een rand afgeknabbeld worden en dat is blijkbaar nogal pijnlijk achteraf.... Maar ik zou het zo weer doen. Het lijkt me heerlijk als het ook boven kan en dan een prothese zonder verhemelte.... smaakt alles ook weer veel beter lijkt me toe....

    groet-je vanuit een zonnig Pesse, Femmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 75935

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2006 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

14 Oktober 2016 - 30 November -0001

Polen

Landen bezocht: