even thuis - Reisverslag uit Qingdao, China van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu even thuis - Reisverslag uit Qingdao, China van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

even thuis

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

23 December 2008 | China, Qingdao

Hallo Allemaal

Even een kort bericht vanuit China.
We zijn net een paar dagen in Nederland geweest en dit was te kort om iedereen te bezoeken.
Dit komt omdat we dit jaar, inplaats van naar Frankrijk Skien hier in Azie op vakantie gaan. Want waarschijnlijk zijn het de laatste maanden dat we in China zijn.
Nou ja je weet het natuurlijk nooit.We gaan een paar dagen naar de Philippijnen.

Ik wil iedereen langs deze weg een hele fijne kerst en een heel goed nieuwjaar wensen!!!

Ik zal proberen weer wat vaker te schrijven het komende jaar.

Ik was in Nederland voor een tandarts bezoek.
Hij heeft voorbereidingen gemaakt om 12 januari implantaten te gaan plaatsen.
Ik zie er wel tegen op maar het moet eens gebeuren.
Ik vlieg 9 januari weer naar Nederland voor de vervolg behandeling.ik ben dan bereikbaar onder mijn nederlands nummer. 0610203408.

  • 23 December 2008 - 07:09

    Femmy (zilv.Knotje):

    Dat was allemaal wel even hectisch denk ik. China/Nederland/China
    Je ouders zullen er wel van genoten hebben dat jullie er even waren Helene. Prachtige foto ook zo met jullie gezin!Was er trouwens zoveel sneeuw daar in het Westen van Holland?;<)
    Geniet ervan even samen in de rust met elkaar als gezin op de Filippijnen te zijn!
    Alle goeds voor nu en later...
    groet-je Femmy

  • 23 December 2008 - 07:52

    Hanneke:

    Laatste maanden in China?
    Dat is nieuws voor mij.
    Waar jullie ook zijn, wens ik jullie een hele fijne vakantie en een goed en gezond 2009!
    Liefs, Hanneke

  • 23 December 2008 - 08:43

    Liesbeth:

    Goed te horen dat jullie weer goed zijn aangekomen in China. Geniet van de vakantie, jullie hebben het dit jaar extra verdient, vind je niet?
    Veel liefs,
    Riccardo, Liesbeth, Sophia en Gabriel

  • 23 December 2008 - 08:52

    Henny:

    ja helene, je weet het van mij he, ook ik blijf rennen en heb je zo vaak al willen schrijven om je keer op keer te bedanken voor je altijd in kontakt blijven en attenties zo ook met mijn verjaardag. Jij bent een trouwe vriendin!!!
    Juriains oerdroom gaat hopelijk uitkomen, want hij begint in maart aan zijn opleiding Piloot te worden, deels in Holland, deels Portugal. Dus misschien wordt hij net als jullie een echte globetrotter. Zoals ik zie gaan jullie de bakens weer verzetten. Die kinderen van jullie zijn waarschijnlijk al behoorlijke talenwonderen he?
    Nou lieve Helene wie weet zien wij elkaar even in januari maar ik kan mij voorstellen dat je dan door iedereen opgezogen wordt.
    In ieder geval nu vast even heel veel liefs, van je toemalige schoolvriendinnetje Henny Bornet

  • 23 December 2008 - 09:04

    Pieter & Willemien:

    En wij wensen jullie natuurlijk ook een fijne Kerst en een gezond en voorspoedig 2009!
    Pieter & Willemien

  • 23 December 2008 - 11:02

    Nathalie:

    Hoi Helene, Dat is sterk, ik dacht vanochtend nog aan jullie! Gelukkig staan we nog op de maillijst en gaat het goed met jullie. Hier is het ook prima, buiten de winterse griepjes dan. Sterkte bij de tandarts.
    Ook voor jullie een vrolijk Kerstfeest en een gezond en gelukkig Nieuwjaar!
    Arend, Nathalie, Iris en Merel

  • 23 December 2008 - 13:36

    Marga Zwinkels:

    Geniet nog even van alle moois in China.
    Wij vertrekken 2e kerstdag richting Australie en New Zealand als rootsreis voor Marco.
    Heel spannend allemaal.
    Fijne feestdagen en tot later.
    Groetjes Cees en Marga.

  • 23 December 2008 - 18:10

    Janny (zilverendraad:

    Gezellige kerstdagen
    en een
    goed en gezond 2009!

    Fijne vakantie!
    Leuk om op deze manier van je te horen en de foto's te zien.

    Groetjes Janny.

  • 23 December 2008 - 18:12

    Margareth Groot:

    hoi allemaal
    hele fijne kerstdagen en oud op nieuw en lekker genieten met de vakantie samen in china. ben benieuwd naar jullie verdere plannen...
    groetjes en veel liefs
    andre, margareth, maarten, wouter en pepijn

  • 23 December 2008 - 22:17

    Anouk:

    Leuk om weer's van jullie te horen! Filipijnen, mmm, ben toch wel beetje jaloers! Geniet ervan. Hoop jullie gauw weer 'ns te zien, in januari misschien? Lijkt me heel leuk. Gezellige feetdagen en een heel happy 2009! Veel liefs Anouk & fam.

  • 24 December 2008 - 07:40

    Maud:

    Was leuk om je even aan de tel.te horen!! Veel plezier in de Filippijnen en natuurlijk tot echt heel snel !!! Veel liefde reisplezier en in goede conditie 2009 in!
    We zijn net uit Parijs terug en ik heb al weer de reiskriebels,,,,,,
    dikke kus Willy en Maud

  • 24 December 2008 - 11:11

    Beste Helene:

    leuk om zo af en toe van je te horen. Wij zijn van plan om in 2010 naar China te gaan, maar als ik dat zo beluister, zou het wel eens kunnen dat jullie er dan helemaal niet meer wonen. enfin, dat zien we dan wel weer.
    Hier is alles goed. Yuhan groeit als kool. Ze leert nu lezen! Het is een slimme, leuke meid. En zoals jij in je allereerste mail al schreef: lief en ondeugend! Ze is dol op spelletjes en bewegen. Ze zit op turnen en ze is daar heel goed in. Prachtig om te zien!
    Ik zal je nog wel weer eens wat foto's sturen van haar. Ik wens jullie, ook namens Yuhan, YAn en Haye, fijne feestdagen. En als je in Nederland bent, ben je van harte welkom bij ons!
    Groeten, Catrien

  • 30 December 2008 - 19:21

    HENNY BORNET:

    MOET NIET GEKKER WORDEN HE, JA EVEN TIJD AAN HET INTERNET TE ZITTEN. IK WENS JOU EN JE FAMILIE/KINDEREN EEN HEEL GOED/GELUKKIG/GEZOND/SPANNEND (MAAR DAAR ZORGEN JULLIE ALTIJD AL VOOR) 2009.
    HEEL VEEL LIEFS,
    HENNY BORNET

  • 31 December 2008 - 05:05

    Emelyn:

    hoi helene,

    Beste wensen voor 2009.
    Na Laos zijn we nu in Dong Jiao aangekomen,voelt alsof we weer thuis zijn.
    groeten ,Emelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 75959

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2006 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

14 Oktober 2016 - 30 November -0001

Polen

Landen bezocht: