April - Reisverslag uit Kunming, China van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu April - Reisverslag uit Kunming, China van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

April

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

12 Mei 2010 | China, Kunming

Al weer een tijd geleden dat ik had geschreven.
We zijn inmiddels naar Kunming geweest met mijn verjaardag.
Ik heb daar de fabrieken gezien waar Jos heeft gewerkt en de wereld Tentoonstelling van een aantal jaren gelden.
Alles was verouderd allemaal maar toch wel leuk om te zien.
We zijn daar het stenen woud geweest en wat in dorpjes rond gereden.
We waren al eerder in die provincie geweest dus we zijn niet erg ver rond getrokken.
Meer rond en in Kunming.
Was eigenlijk ook prima want we hadden maar een paar degen de kinderen hadden nog veel huiswerk en Onnika wilde graag voorbereiden voor haar examens.
Ik zal wat foto’s plaatsen nog van de Panto en de trip naar Kunming.
Dus voor nu een kort stukje maar ik schrijf snel weer meer.


  • 05 Maart 2011 - 09:12

    Paul Schmidt:

    Hallo,

    Kwam toevallig jullie leuke verslagen tegen op Internet toen ik op zoek was naar nederlanders die in Qingdao wonen. Ik ga naar deze stad toe in de week van 14 maart en probeer in contact te komen met Nederlanders die daar wonen. Hebben jullie een tip voor mij?
    Groet,

    Paul
    paulschmidt298@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 75968

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2006 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

14 Oktober 2016 - 30 November -0001

Polen

Landen bezocht: