nieuw Jaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu nieuw Jaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

nieuw Jaar

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

01 Januari 2010 | Singapore, Singapore

Hallo Allemaal

Happy nieuwjaar voor 2010!!!!!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne laatste oud jaars dag hebben gehad.
Wij hebben met Vicki en dochter en Man bijna de hele dag in het science museum rond gelopen.
Het was heel erg goed opgezet en de bodyshow was heel bijzonder en zeer de moeite waard om te bekijken.
Erg bijzonder!!!
Het was een leerzame dag voor ons allemaal en gezellig.
Daarna zijn we naar de stad gegaan bij een plek bij het water waar allemaal restaurants waren en hebben daar heerlijk gezeten en gegeten.
Na het eten zijn we naar het water gelopen bij Marinebay maar we konden niet heel erg dicht bij het water komen zo druk was het daar.
We zijn ergens op een grasveld gaan zitten tussen de duizende mensen en hebben het vuurwerk afgewacht en het nieuwe jaar!!!

Daarna naar het hotel terug gelopen en naar bed.
We waren allemaal erg moe we lopen heel wat km af op deze dagen.
Nog 2 dagen en dan vliegen we weer terug.
Vandaag ontmoet Onnika 2 vriendinen uit de tijd dat we in Nanjing woonde.
En wij gaan waarschijnlijk wat winkelen.
Ik heb geprobeert foto's te plaatsen maar dat lukt niet helemaal.
Dus dat later dan maar.
Groetjes allemaal en tot schrijfs in het nieuwe jaar!!!

• 01 Januari 2010 - 10:15

Elsbeth:

Dag Helene,

jullie ook een heel goed 2010 gewenst. Ik vind het heel leuk om af en toe je berichtjes te lezen. Liefs, Elsbeth (gabrielschool ;-))

• 02 Januari 2010 - 10:13

Bert En Marianne:

Helene, Jos, Onnika en Livia, een zalig Nieuw Jaar met vooral veel gezondheid, geluk en natuurlijk ook een beetje voorspoed wensen jullie vanuit Villard les Bois:

Bert en Marianne

• 04 Januari 2010 - 14:38

Ans Ooms:

Hoi Lieve familie,

Een heel goed 2010 gewenst met veel ups en zo min mogelijk downs. Jullie hebben een roerig jaar achter de rug las ik net. Veel geluk en Onnika wat gaaf dat je in NL gaat studeren!

Dikke kus van Ans en de mannen

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.