oud jaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu oud jaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

oud jaar

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

31 December 2009 | Singapore, Singapore

Zo we zijn in Singapore.
We zitten midden in de stad tussen 2 merostations in.
De eerste dag zijn we alleen met de metro geweest maar dan zie je wel heel weinig van de stad.
Het is wel snel goedkoop en makkelijk maar.
De eerste dag zijn we naar little india geweest. Was erg leuk en sfeer vol. Lekkere geuren en mooie kleuren en veel mensen. We zijn vroeg naar bed gegaan want de reis hier naar oe was in de nacht dus we waren best wel moe.
De dag er na vroeg opgestaan en naar de Dierentuin gegaan en natuurlijk de nachtsafari er achter aan.
De hele dag gewandeld en dieren gezien. Deze dierentuin is inderdaad erg mooi en de nachtsafari was erg special. Ze hadden er mooie shows en de nacht safari was een deel met een treintje.
Toen 30 december. We hebben Vicki gebeld, die kennen we nog vanuit de tijd dat we in Nanjing woonde. Zij wonen sinds eind oktober hier.
Het was een leuk weer zien en hebben gezien waar ze woont. 's avonds zijn de naar Marinebay geweest. Daar zijn veel winkels en grote gebouwen.
We zijn er met de bus naar toe gegaan want we wilde toch wel iets meer boven de grond zien.
Er was muziek en lichtjes overal. Buiten gegeten en het was erg gezellig.
Het bleek niet zo ver weg te zijn van het hotel in ieder geval we zijn lopent terug gegaan.
Daar zou met oud en nieuw veel vuurwerk te zien zijn dus misschien een idee om daar na toe te gaan.
We gaan vandaag naar een museum. Naar is de body show die in Europa niet meer te zien was omdat het niet duidelijk is waar de lichaams delen van daan waren.
k geloof dat een duitse profersor deze tentoonstelling heeft samengesteld.
Allemaal een heel goed oud jaar!!!!

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.