Inmiddels al heel wat jaren verder - Reisverslag uit Leszno, Polen van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu Inmiddels al heel wat jaren verder - Reisverslag uit Leszno, Polen van Helene en Jos Oosterbosch - WaarBenJij.nu

Inmiddels al heel wat jaren verder

Door: Hélène

Blijf op de hoogte en volg Helene en Jos

29 Juni 2016 | Polen, Leszno

Grappig ik wist niet dat deze weblog nog actief was en ik zie dat het al heel wat jaren geleden is dat ik iets heb geschreven.
Ik ben benieuwd of iedereen ook nog de update krijgt.
Dus als je me dit even laat weten kan ik hier zo af en toe weer wat opschrijven.
Gr. Hélène

  • 29 Juni 2016 - 09:04

    Ilja:

    Kom maar op met de update ben wel nieuwsgierig

  • 29 Juni 2016 - 09:18

    Marysia Lagendijk:

    Wij blijven graag op de hoogte.

  • 29 Juni 2016 - 09:38

    Marion Ijzermans :

    Ja hoor terug in the air leuk.

  • 29 Juni 2016 - 10:12

    Yiu Wah Kwok:

    Waar zijn jullie nu?

  • 29 Juni 2016 - 10:56

    Margareth:

    Ja, leuk!!!!! Natuurlijk lezen we dit graag xx

  • 29 Juni 2016 - 11:59

    Marga Zwinkels:

    Leuk Hélène, heel benieuwd naar jullie ervaringen. Wij maken binnenkort 'n rondreis door Polen ...

  • 29 Juni 2016 - 13:41

    Marjet Offerhaus :

    Hi Helene,
    Wat grappig! Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar hoe het jullie vergaat en waar jullie wonen etc etc! Heb je ook Facebook?
    Groetjes,
    Marjet ( moeder v Sascha die toen met jouw dochter op turnen zat! )

  • 29 Juni 2016 - 16:26

    Irma:

    Leuk!! Nanjing is alweer jaren geleden...wij zitten inmiddels in de USA alweer 3 jaar!


  • 29 Juni 2016 - 16:30

    Wil Vd Berg:

    Leuk Helene om weer wat over jullie belevenissen te gaan lezen, Nanjing is al weer zo langgeleden.

  • 29 Juni 2016 - 18:06

    Karin Schuitemaker Lindeijer:

    Zeker leuk om weer wat te horen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helene en Jos

Hallo Wij wonen sinds augustus 2006 weer terug in China. Wij zijn Jos van Oosterbosch, Helene Lagendijk/van Oosterbosch en Livia en Onnika van Oosterbosch. Wij hopen dat jullie onze verhalen regelmatig zullen lezen dan zorgen wij voor regelmatig verslag. Veel lees plezier.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 75895

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2006 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

14 Oktober 2016 - 30 November -0001

Polen

Landen bezocht: